4 лесни трика, които се борят с умората

4 лесни трика, които се борят с умората

През ежедневието си винаги се сблъскваме с различни носители на стрес, било то хора, натоварен график или трудни задачи. Най-добрият начин да релаксираме е просто да се отпуснем  и да не мислим за това, което трябва да свършим, но това е невъзможно на работното място.

Предлагаме Ви няколко лесни стъпки, за постигане на по-висока концентрация, намаляване на стреса и почивка, които можете да изпълнявате в офиса.

1. Вода
Водата тонизира тялото, подобрява настроението и събужда организма. Минималната дневна доза е 1,5 л. и е добре всеки да успява да го достигне. Важно е да пиете вода преди да ожаднеете, защото ожадняването е първият сигнал на организма, че той е дехидратиран. Дехидратацията води до умора и стрес, така че пиенето на малки глътки вода през кратък период от време ще Ви помогне да се отпуснете.

2. Почивка
Да обядвате с колегите е забавно и сплотява екипа, но понякога се нуждаем от малко тишина. Прекарвайте по 15-20 минути от почивката си на някое тихо място. Това ще помогне на тялото и ума да се отпуснат, ще увеличи продуктивността и освен това може да стигнете до нови идеи и вдъхновения, когато се намирате в тишина.

3. Дишане
Ако работите пред компютър, очите Ви със сигурност се изморяват, което от своя страна води до главоболие и умора. За да избегнете това, отделяйте по 15-20 секунди през половин час, да затворите очи и да вдишвате и издишвате бавно. Съсредоточете се само върху дишането и се опитайте да игнорирате всички шумове около себе си. Дълбокото дишане ще предостави на мозъка Ви повече кислород и ще Ви помогне да премахнете стреса и умората.

4. Разходки
Независимо от вида на работата Ви, не оставяйте тялото си постоянно в една поза. Когато усетите схващане в мускулите или болки в гърба и врата, станете и се раздвижете. Можете да се разходите в сградата или просто да направите няколко прости упражнения. Това е най-лесния начин да се отървете от умората в тялото.